บริษัท อะมะดะ (ประเทศไทย) จำกัด
+66 2170-5900
Amada-thai Amada-thai
  • หน้าแรก
  • ผลิตภัณฑ์
    • เครื่องจักรแปรรูปโลหะแผ่น
    • เครื่องเลื่อยสายพานและเครื่องเจียร
    • เครื่องเชื่อมงานขนาดเล็ก
    • เครื่องปั๊ม
    • ซอฟต์แวร์
    • แม่พิมพ์
  • ศูนย์เทคโนโลยี
    • เครื่องจักรที่จัดแสดง
    • ความรู้ทางเทคนิค
    • บทสัมภาษณ์ลูกค้า
  • กิจกรรม-ข่าวสาร
  • เกี่ยวกับเรา
  • ติดต่อเรา
    • ร่วมงานกับเรา

Work with us

Job

Opening

Position HR Coordinator
Division Corporate Management
No. of Position 1
Employment Type Permanent
Salary Based on Company’s Structure (Negotiable)
Special Note We consider English resumes only

 

Job Scope

  • Assist and support HR team for  all HR activities across the operations involving recruitment, ER, training & development, compensation & benefits administration, and all other HR activities in the organization.
  • Maintain and update e-file/physical employee records: attendance, employee database, etc. according to policy and legal requirements, including outsources drivers.
  • Payroll calculation includes other allowances: attendances, OT, Gasoline, commute, PND.1, SSF, deduction, etc.
  • Be involved in staffing and onboarding until the offboarding process: prepare JD, job ads post, schedule interview, etc.
  • Oversee and be point of contact for insurances (health, accidental, company's car, etc.), and health check-up.
  • Prepare documents and processing of VISA, WP, residence of expats and their families, including inbound/outbound staff both locals & foreigners.
  • Handle and control the schedule of the company’s cars, repair and maintenance.
  • Plan and arrange company’s / corporate’s events
  • Ad-hoc jobs assigned by superiors.

Key Requirements

  • Bachelor’s degree in any field.
  • Age 22 years old upwards.
  • 1 – 3 years’ experience in HR generalist: payroll, expats management, etc. or administrative work experience: data entry & document control, with good typing skill, both Thai & English. Experience working in Japanese organization will be advantage.
  • Good command in English skill (speaking, writing, reading and listening).
  • Good command in computer literacy skills: MS office; word excel ppt. (High-Use many functions)
  • Have experience in using HRIS software; HumanOS, Workday, Bplus HRM or any similar. Experience in using HumanOS will be an advantage.
  • Have interpersonal communication skills e.g. able to communicate both internal and external organization.
  • Enthusiastic, self-motivated, able to work individually and team player.

Benefits

  • Competitive salary with attractive benefits package
  • Bonus (based on performance results)
  • Provident Fund
  • Commute Support
  • Annual Leave (10 days to 20 days based on service year)
  • Group Insurance (Health and Accident)
  • Annual health check-up
  • Company Trip (History: 2014-Hong Kong, 2016-Beijing, 2018-Korea, 2023-Fukuoka

If you are interested in this position, please submit your resume (English only) with a recent photo and expect salary to HR, email hr-ath@amada.co.th or call 02-170-5900 Ext. 6110. We’re looking forward to hearing from you.

นิคมอุตสาหกรรมเอเซีย (สุวรรณภูมิ) 88/41 หมู่ 4 ตำบลคลองสวน อำเภอบางบ่อ จังหวัดสมุทรปราการ 10560

Phone: +66 2170-5900

Email: info@amada.co.th

Links

  • หน้าแรก
  • ผลิตภัณฑ์
  • ศูนย์เทคโนโลยี
  • เครื่องจักรที่จัดแสดง
  • ความรู้ทางเทคนิค
  • บทสัมภาษณ์ลูกค้า

อะมะดะ (Information)

  • กิจกรรม - ข่าวสาร
  • เกี่ยวกับเรา
  • ร่วมงานกับเรา
  • ติดต่อเรา
  • Amada Global
  • นโยบายความเป็นส่วนตัว

© Copyright บริษัท อะมะดะ (ประเทศไทย) จำกัด All Rights Reserved

Designed by cw